About Me

Mijn foto
Elyne
Ik ben een 26 jarig meisje die ervan houd om mensen te helpen, die af en toe een stukje verlegen is maar ook gek kan doen met vrienden maar ook weet wanneer ze moet serieus zijn.
Mijn volledige profiel tonen
Door Elyne. Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 11 april 2011

Lente kriebels

De dagen worden eindelijk langer, de nachten korter maar dat geeft niets want het is eindelijk lente! Het word warmer en de tuin meubels worden buiten gehaald , de meeste mensen doen een lente schoonmaak,  ze beginnen de tuin op te knappen, ze planten en zaaien en als je dan als poetshulp werkt krijg je soms de vraag of je buiten  wil werken zoals vb het terras wil schuren en in dit geval van vanochtend een ontzettend groot terras met een nog een heel groot zwembad erbij, het was best wel leuk , niet te warm te koud  en met een warm zonnetje die op me scheen. Ik vind deze dingen best wel leuk, het is eens wat anders dan hele dagen binnen te zitten, je doet eens wat anders en het werk is meer afwisselend en je krijgt meer frisse lucht binnen.

0 reacties: